mys balkong!

Myshets faktor på topp =)
Nu har fixat på balkongen, ååh så fint de blev, VÄLDIGT nöjd =)=) lite blommor på de här så blir de KANON. Måste oxå ta en fin bild som man kan ha med när vi ska sälja lägenheten senare i år. Så man får se hur fint de är här på sommaren oxå. Vi har hängt upp lite bamby persienner på båda kort sidorna och längst ner lite gardin så man inte behöver ha sån himla insyn ner ifrån =)



Igår hjälpa Frida mig å göra lite slingor i håret. De blev inte så himla märkande men liiite blondare nyans. Blev faktist jätte bra.
På söndag kommer en fotograf ner ifrån och tar lite bilder på mig. Han har fottat mig förut och tycker han e grymt duktig. De är han som tagit bakgrundsbilden som jag har här på min blogg, den svart vita i skogen. Denna gång hoppas jag att han fortfarande kan göra så mina ögon ser så där snygga ut och att magen blir bra =) Kommer bli spännande å plåta igen =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har oxå känt det ett tag.

Men då var första gången karln kände det ;)

2011-06-07 @ 12:30:50
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0