Nervig!

Har följt en tjej på hennes blogg om hennes graviditet och hennes liv, inte speciellt länge utan i typ en månad. Hon är nu i vecka 36 med sitt första barn, en liten flicka blir de. Hennes vatten har gått NU! Hon skriver i sin blogg om hennes tid på förlossningen. Idag skulle hon sättas igång.
Asså jag tänker v 36?? Då är inte jag redo heller, då ska jag va i Ullared och shoppa!! Jag hoppas han stannar inne en vecka efter de iaf...
Idag vet jag inte vad som händer, planen från början va ju att fira Thess som tar studenten men hon har fått nå stopp nånstans i magen så hon måste opereras idag. De suger, hade verkligen sett fram emot de.
Tindur måste få vila efter denna vekans hårda arbete =)

Killen i magen hittar mitt fina revben heeela tiden och är i farten JÄMT. Till å med när jag sover. Kan inte ligga på höger sida eftersom han typ ligger på den sidan, kan inte ligga på vänster sida för där har han sina ben å sparkar på mig, kan inte ligga på rygg för då får jag svårare å andas....dagens ilandsproblem!

Andra ilandsproblemet är som ALLA andra jävla år....Vafan händer på midsommar??? SUCK!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaha ;) Jag red till tunalid med Carita idag och bestämde att vi skulle rida dit tillsammans någon dag :) vilket datum är det planerat?

2011-06-10 @ 20:45:14
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0