Nu ska jag till stallet...

Uppe med tuppen, IGEN :P
Ska till stallet snart å ta en ridtur med Hanna. Måste rida tidigt idag eftersom vi ska fotta i kväll, måste göra de INNAN jag blir FÖR fet. Känner mig redan en del fläskig. Men vill ha bilder med både häst och älskling innan iaf =)
Mellan timmarna kommer jag försöka städa, man har ju en del ont i kroppen sen man höll igång igår.
Provridning igår. Hon va lite blyg på ta tag i honom och visa vem som bestämmer. Jag tog över och red han lite sen hon igen, då gick han bättre. Tycker hon va duktig på rida och hon påminde lite om mig själv så hon får de bli =) kommer bli kanon de!
Förresten, de känns att Jukka ridit Tindur, fan va bra han kändes igår =)
Ne nu blir de stallet!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0