rätt vinnare!

DE tycker iaf jag. Peter spelade ett spel, att Simon reagerade på de är helt förstående, tycker simon har varit den som varit mest sig själv. Så jag tycker helt klart att de är rätt!! Hade Peter arslet vunnit hade jag blivit less, han säger ju själv att han spelat ett spel och har typ bråkat med alla i huset. Gillar han inte. De är mitt tycke =) Tyckte Simon va den som snackade MINST skit av alla...mest ärlig!
De va big brother de. :P
Idag blir de en tur med Tindur sen har jag inge planer.
Igår hängde jag med vackra Frida som fixade mitt hår, lite ljusare slingor så de blir fint i sommar =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Nice med lite slingor. Jag försöker spara ut min riktiga hårfärg, men fan så tråkigt det är... :P



//linda

2011-06-06 @ 14:55:30
URL: http://linnali.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0