UL för andra gången...

Spännande känsla. Vi kom till ultraljuds mottagningen 5 i 10. Svårt å hitta en jävla parkering på detta sjukhus, tar ju hur lång tid som helst. Men iaf så satt vi å vänta i 5 minuter typ. Va inte alls samma känsla som sist, då va de typ "vafan gör vi här?? ska vi titta på luft eller??" va lite i förnekelse då. hehe, men liiite svårt att förstå. Men iaf, nu skulle de bara bli kul å se att allt va normalt, att han såg normal ut och att moderkakan flyttat på sig som den skulle. Och allt va bra, han va sååååå söt, guud va kul å se att han växer. Vilken söt unge!! Men blir lite lycklig i själen!! Läntar bara mer å mer efter han =)
Huvudet låg neråt som han gjort ett tag nu så ALLT såg normalt ut, till å med små benen, pille snoppen å händerna!! Helt perfekt!
Läntar oxå efter fottonen som togs igår, ska bli kul å se.
Idag ska jag kolla när kossor släpps på betet, skit tråkigt väder å de bara regnar. Blir nog ingen ridning idag utan tror nog jag ska städa lite. TRÖL väder.
När jag åt macka i morse smaka de möggel. Nu luktar de möggel, är de nå speciellt med luktsinnet eller?? för allt på mackan va helt färskt!


vackra näsan , vackra munnen, helt perfekt kille <3<3

Kommentarer
Postat av: anna

tror jag såg Gisen idag :)

2011-06-13 @ 20:22:10
URL: http://aloejera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0