underbar natt...

I natt har jag fått sovit....ahh härligt =)
Jag har varit på toa EN enda gång i natt!! EN gång!! Alltså helt otroligt, hur längesen va de sist liksom.
Bäbbe har varit lugn HEEELA natten och inte vaknat en enda gång. Han va livlig innan de va sov dags och vaknade i morse vid halv 10. Då blev de lite spark och massa hicka, så då va de bara gå upp =)
Tog en tur med söta Hanna och bondis idag. Red vackra Tindur med hackamore. Hanna red oxå med de på bond och han gick otroligt bra med hack. Mkt bättre än med vanligt bett. Dom hästarna funkar kanon bra tillsammas. Hoppade ett hinder med dom med, SUPER kul. På lördag ska vi bygga upp fälthinder banan i "grus taget". Med 2 karlar, motorsåg och en stark nordis =)


I våran hage....där har vi absolut inge grupperingar :P


Visst syns de INTE att de har varit i lera?? Typ ända upp till runpan va de skit.... 


Kommentarer
Postat av: Elfina

Usha, sura uppstötningar är inte heller kul.

Det ingår säkert oxå i paketet, har oxå haft en del.

Fy vilka låga priser ni fick ta! Nu får jag ångest att jag nekade honom bilen för 34....

Får väl ge mig nästa gång;(



Vad har ni för roliga planer i helgen då?

Här blir det allt från lammgryta, marknad, grilla med vänner och city besök;)



Ha det gott!!

2011-06-03 @ 10:14:07
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0