upp i tid...

Är uppe med tuppen. Klockan halv 6 blev jag väckt av bäbbe som börjar hyper sparka mig, kort där efter fick han hicka i typ en kvart. Niclas gick till jobbet strax innan 7 så då gick jag upp. Måste ändå upp tidigt för hästarna ska skos.
Sista gången jag betalar bådas skoning. Skönt att få liiiite mindre räkningar snart. Även fast denna månad är de mycket räkningar. Skönt att man har sparkonto alltså =)
Sen efter skoningen så tänkte vi ta Tindur till ovalbanan på östanbräck för att träna lite inför tävlingen. Ska bli kul å se om han går annorlunda där. Igår kändes han bra i tölten när jag red iaf =)

Va till fölossningen igår och pratade lite igen. Vet inte hur mkt min rädsla inför förlossningen sjunkit men inte är så mycket. Visst längtar jag till den dan han kommer ut och jag kan få ha min kropp ifred och inte bli sönder sparkad.
Iaf så frågade hon när jag trodde han skulle komma ut, hon brukade fråga mammorna de. Och hon sa att de är förvånadsvärt vad rätt de stämmer =) hehe, jag sa att jag trodde han skulle komma 2 veckor tidigare, och de tror jag bara för han är såå himla livlig och inte vill va kvar längre än så. Men vad vet jag =) den som väntar får se.
Efter de va de tid för mvc, jag är lite för normal, normala värden, normal mage, pulsen normalt, normal viktökning, jaa allt normalt, fan va jag är normal! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0