v33

jaha, vad ska man säga, vecka 33 är man nu. I helgen blir de vecka 34!! Ahh  shit. Helt galet fort har de gått. Han sparkar mer intensivt nu och man får nästan ont i kroppen och revben =)
Hon Elfina som jag pratat om förut som har en blogg jag följer, hon födde ju nu i vecka 36, hon skrev oxå att hon träffat 3 stycken från hennes mamma grupp där, som OXÅ fött för tidigt!! Inte ett dugg orolig!! Vill bara till Ullared först!! Bokat rum och bil å allt ju! Men vill han komma tidigare kan han iaf vänta då jag kommit hem =)


fetto! :P


Ko släppet sen igår. Stackrarna fick regn och när de väl va i hagen ville de vända hemåt :P





Kommentarer
Postat av: elfina

hej gumman



sät du e som nämner mig här, hihi.

som jag ser på din mage och min magkänsla så tror jag INTE att din kotte kommer komma för tidigt=) min mage "la sig ner" drygt en vecka innan det satte igång. Är din navel spänd? min navel har varit litet som ett russin hela tiden, men just när bebben fixerade sig och magen la sig ner syntes plötsligt hålet igen. Det va så jag märkte att det hände någonting.



Du kommer klara ullared fint! hurra va kul med övernattning o allt. Passa på att fynda.



din bildbeskrivning stämmer inge bra hörru. fetto är du verkligen inte=) du är jätte fin



hörs!!!

Kram

2011-06-14 @ 22:49:38
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0