älskar spark mot blåsan!

De är fina sparkar mot blåsan, känns så där faktist. De sparkas oxå mot revben. Önskar jag tog en film på hur han va igår. Jäklar vad han möblera om där inne. Magn rörde sig körs å tvärs. HELT galet. Nästan så man tappar andan. Ser lite coolt ut och man tror att han försöker sparka sig ut.
Alltid hicka när man ätit, de är väl kanske bra :P men fett jobbigt att hela jag hoppar samt han trycker på blåsan.
Hemma är allt som vanligt, katta snor godis som ligger inplastat och springer iväg med de å lägger i köket. Niclas har huvudet fullt på husbygget. Allt är princip klart och vi kommer börja mad grunden, vatten, avlopp och allt va de är när Niclas har semester om typ 2 veckor. Igår va vi ut och kollade vart våran tomt va precis =) va fiiint de är där ute, fan va bra de kommer blir <3<3
Frågade om de andra 2 tomterna och tydligen blev de inget med hon som ville ha de, så är ni intresserad av tomt på hällsätter i hög så vet jag av 2 stycken på 2000 kvm =)
Skodde hästarna igår, tog in båda samtidigt, dom är så snäll mina guld klimpar. Älskar dom!! <3<3 såå skönt att jag kommer få mysa med Pilo NÄR jag vill nu. Love it! Annars hade jag behövt lämna infrån han för 3dje gången, å de va väldigt tungt första gången.
Pilo har fått sjukt fina hovar sen jag fick hem han första gången. Vi har jobba med dessa hovar i typ 2 år nu. Från början va de såå himla fula, massa sprickor och de gick bara sönder. Nu har han inga sprickor alls, alltså inga!! Tror aldrig de hänt =)



Kommentarer
Postat av: Emilia

Kul! var uppe där och kikade idag med Wilma, är det på höger eller vänster sidan om vägen där?

2011-06-23 @ 12:39:16
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0