igår vart de en...

Igår vart de en hel dag på stallet. Pilo fick sin massage, va lite låst uppe på höften/rumpan. Men annars tyckte hon att han såg fin, han kommer fortsätta få massage nån gång ibland =)
Bäbbe vänder på hela min mage och blir bara mer galen, som sagt han är ÖVERALLT! :P Nästan säker på att han kommer ut iaf 2 veckor tidigare än beräknat.
På torsdag ska vi ta lite fler gravidbilder. Tänkte väl ta med Tindur, på och brevid honom. Kan bli kul =) Niclas ska få va med på ett hörn med.
Nästa vecka ska vi träningstävla med Tindur. Min vackra prins. Idag ska vi träna på ovalbanan igen, får se om de går bättre denna gång =)
I morgon kommer de en tjej till stallet å provrider Tindur, vi får se om hon är den jag letat efter =) Hjälp måste jag ju ha sen. Även fast Jossi kan rida nån gång i veckan så blir han knappast riden varje dag. Jag kommer nog inte va så på att rida de första jag kommer göra efter förlossning :P men några veckor efter kanske =)
Om 2 veckor åker vi till ULLARED!! Weee, kommer dampa totalt i bilen och jag lovar att de blir många stopp, men ner ska jag faneme! Handla en jävla massa =)


kolla huggtänderna på denna =)


sötaste skit katt <3 

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Här hemma var problemet att välja vad vi skulle göra. Karln ville fira där han firade förr å jag ville fira där jag alltid firat å träffa brorsdottern o alla :)

Men nästa år är jag sugen på att prova hagmyren istället! Å samla ihop alla dit istället så vi kan fira med alla :) lyckades iaf fira med alla på kvällen iår! :)



Va kul att fota med hästen!

Hoppas de blir bra väder :)

2011-06-28 @ 19:50:52
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0