härlig tisdags lektion...

Idag ska jag ner på stan och lämna in ett par skor som paja och en sadel väska till hästen som oxå gått sönder till världens bästa skomakare =) Sen köpa lim till mina lös ögonfransar. SJUKT taggad inför söndags plåtningen. Är lite ring rostig känner jag =) Måste leta fram nå kläder som jag kan ha med :P
Jag bjur på lite bilder som han tagit på mig för lääääängesen  =)


Igår va de sista rid lektionen. 2 stycken från min ridlektion tog hästar från mitt stall, Josefin på Pilo och anna på krutov, så vi bestämde oss för att rida dit. Jag kan meddela att jag blev ganska så slut i min kropp!
Pilo gick fint på hackamore, va lite pigg men hon kunde jobba han med lösa tyglar, han såg jätte bra ut!
Sen efter lektion så säger ridläraren att vi ska ställa oss på medel linjen. En från min grupp kommer med en påse med presenter. Men gud tänkte jag, har vi samla ihop nått till ridläraren utan att jag fått varit med. Tacken de för man rider privat häst! Men sen sa hon att eftersom jag skulle få barn så har alla i gruppen samlat ihop en liten present till mig. VA?? tänkte ja, vafan så kan man ju inte göra?? Haha, förvånad jag blev- Meeen va gullig de e!! Fick ett par tösser och ett gossedjur. Sötaste kosse tossor =)






Kommentarer
Postat av: Emilia

Va gulligt! När är du i stallet imorn? jag ska bara skritta Wilma så hon får se sig omkring.. Vill du hänga på?

2011-06-08 @ 14:27:02
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0