v34

ja men de är v 34 nu men jag går in i v 35 till helgen. Fet som vanligt å väger förbannat mycket nu!! Usch. Ena tutten läcker och de blir fläckar på linnet. De hänger och får svett fläckar under bröstet. Slåss gör han konstant, kanske han blir kriminell kille?? :P 
sluta titta på fett valkarna på ryggen :P
oroar mig fortfarande för förlossningen, tror jag kommer dö!

 


Tömkörde Pilo i typ 20 min idag. Jag tycker de e jävligt tråkigt!
Men jag älskar han!! När jag skulle ta in han från hagen så följde en av hingstarna efter, då stanna han, örona bakåt å titta på hingsten.. "nu är du lite nära grabben" -stuket :P så fick han göra några gånger, men jäklar vad alla har respekt för den hästen. Han tar hand om mig Pilo. Kommer de nån nära så behöver han bara titta på dom och ta bak örona så flyttar alla på sig =) Som josefin säger "kungen i hagen". =)
Världens pussvänliga mule har han med, love him <3<3 är så glad att han får va nära honom ett tag till!


Kommentarer
Postat av: Carro

sorry... nää jag pratade inte nått med dom som sålde om bältet.. men nu vet jag hur de ska sitta, tänkte fel håll :P men jag har de andra bältet över så de går bra nu iaf :) men de gör fortfarande ont i svanken, men de e klart så blir de väl, bälterna verkar vara jättebra stöd iaf! :)

2011-06-24 @ 16:37:39
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0