vecka 31

jaha, v 31??!! Shiit, till helgen blir de vecka 32. Helt galet!!
Igår va jag på förlossningen och pratade med en barnmorska om min rädsla. Jag fick prata lite hur jag kände osv. Kändes bra. Har bokat en ny tid om 2 veckor och då ska vi kolla runt på avdelningen och sem säga till hur vi vill ha de då den dagen vi kommer in så man känner sig säkrare. De är jäkligt skönt =)
Igår bokade jag tid hos tandläkaren för en vanlig undersökning. Så fick tid redan idag kl 10. Spännande :P men vill göra en undersökning innan man blir alldeles för stor.
I måndags va de sista yogan, fick ett band på ett yoga pass. Yaaayh =)
Igår va näst sista ridlektionen. Nästa vecka är de sista och då ska vi rida till stallet för att 2 av mina vänner ska ta hästar från mitt stall =)


jag har fått en fläck på min mobil lins som inte går att få bort...
Känner mig mer och mer klumpig och tjock. Tungare å andas och magen är i vägen...


på parkeringen igår, våran bil står där, EN parkeringsplats är ledig sen står de en bil. Nära nära!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Oj.. snart har ni eran bebis känns de som :) Jag tycker faktiskt inte att du är så tjock, fast de e klart.. sånt känner man bäst själv alla gånger. Själv va jag hos BM idag, har gått upp 14 kilo sen start och känner mig superfet ^^ Längtar efter bebisen och höstpromenaderna...



kram

2011-06-01 @ 15:16:16
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Carro

menade såklart inget dumt.. hoppas de inte låter så :) förstår att du tycker magen är i vägen dock :)

2011-06-01 @ 16:47:36
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0