bäbis v 30...

igår va vi på föräldrar utbildningen. De va roligt. De flesta va faktist i min ålder. Men måste då säga att min mage va då minst av alla, shit va liten den är =) men nöjd är väl jag för de. Mamma säger att de smäller till i slutet, de kan jag ta =)
Jag har beställt tid för besök på förlossningen för skräcken. Nästa måndag ska jag dit. Har oxå bokat tid för andra ultraljuds undersökningen, den 13 juni ska jag dit. Ska bli mysigt å se den lilla igen. =)
Är nu i vecka 30!!! Shit, i chock!! Hehe, de börjar bli jobbigare med hans sparkar på kvällarna då han slår på mitt revben, snurrar runt som bara helvete och är oxå på blåsan. Ibland kan jag inte sova på nån sida för han verkar fan vara överallt, lite så att man får gå runt för att han ska somna för att man själv ska få sova.
De ska faktist bli skönt sen å få ha min kropp ifred! =)
Ska till frissan idag, men känns HELT onödigt, mitt hår har inte växt ett skit sen jag va där sist! Känns som de stannat i växten samt tappar jag massa hår, tråk!

<--- de är jävligt gott med mjukglass!

<--- nu börjar min blomma växa :P


jag har en härlig man som noppar bort fula hår och klipper mina naglar när jag badar =)


här köper man nya grejer men får inte behålla de själv =)

Kommentarer
Postat av: Carro

kul med ultraljud igen :)



åh mjukglass...... :D de där strösslet är fan godast :)

2011-05-25 @ 00:31:45
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad roligt att föräldragruppen verkar bra! Vem

Är det som håller i den?

Kul med ul igen! Hoppas allt ligger rätt denna gång då :)

Va gott det såg ut med mjukglass! Måste nog äta en nån dag :p

2011-05-25 @ 12:57:24
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Tanja

Halloj,

Va fin magen din är, å jag håller med mor din, den blir stor på slutet men det är ju inte så konstigt då ska ju bebisen ut:)

Här rekommenderar dem inte att man äter mjukglass när man är gravid, pga baskeluskerna som kan bildas i pipen där glassen kommer ut, för jag vet jag va SÅ sugen på mjukglass när jag var gravid, men det fick bli pinnglass istället:)

Förlossningsskräcken tror jag kommer släppa lite sen, det var nåt jag tog tag i slutet på graviditeten, inget man ska oroa sig för för mycket, jag vet att det är svårt, men när du ligger där så kommer kroppen hantera allt sååå bra, djupa andetag bara!

Ta hand om dig å familjen!

2011-05-26 @ 17:11:32
Postat av: Ida

Haha, älskar bilden på brorsan & din fot : )

2011-05-31 @ 21:49:15
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: elfina

ja visst är det lyx att ha en man som ställer upp. Min ger mig fotvård varannan vecka. guld värt..



gekås i juli? va kuuuul. Deras baby avdelning är underbar. skit fina bodies och grejer för halva priserna på lindex och h&m t e x.



2011-05-31 @ 22:17:05
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0