balkongen....

idag blev de en tur på mina djur. Pilo såg bra ut, min man är så duktig på rida han <3<3
ja men sen fick jag för mig att vi skulle fixa balkongen. Så iväg till Bygg max å hämta plankor... De är inge kul att gå ut på betong golv så vi la dit lite fina plankor istället. Underbart å ha sån stor balkong =)=)
Sen har de blivit städning och lite fix av lister i lägenheten. Nu är klockan halv 9 och jag tänkte ta mig ett bad.
Ska ge före och efter bilder på vår vackra balkong =)

Den här första bilden är från förra våren innan de började bygga om våran balkong...

här ska de påbörjas med varma plankor =)



Mycket trevligt avslut =) Lite blommor å sånt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0