Barn grejer

Ja men idag blev de lite körning. Klockan ringde 8.00 i morse. Vi börja med frukost på donken i söderhamn, FAN vad jag älskar den!!!
Sen vidare till Gävle, där blev vi upp mött av hon som hade barnvagnen. Vi kom dit och hon hade plockat fram lite olika barn grejer som tex, babysitter, en vinter overall, en fleece overall, babygym och en amningskudde.
Själva vagnen ville hon ha 2000 (VÄLDIGT FIN) för och vi sa att vi ville ha allt de andra med så allt som allt!! HÖR OCH HÄPNA!! 2500 kronor!! Som hittat, jätte fina grejer!! Och gratis som hon bjöd på va 3 paket med baby blöjor och 3 par baby mössor!! Helt underbart! =) SUPER NÖJD!
Sen efter de va de vidare till Sunsvall (fast ett stopp hemma å visa mamma fina grejerna och lämna av de) väl i sundsvall träffade vi hon vi skulle köpa blöjor av. Tygblöjor: 26 st flanellblöjor, 2 st extra inlägg, rispapper
blöjbyxor:
2 st small Newborn 3-6 kg
1 medium Night 7-10 kg
2 large Day 9-12 kg
2 large Night 9-12 kg
Pris 1500 kr
De är ganska många blöjor så man behöver inte tvätta precis varje dag =) MEN tänkte prova, då jag tror att de blir betydligt billigare än vanliga hedliga blöjor. Hon hade oxå amningsinlägg i spets som man bara kan tvätta som jag fick med i priset. Väldigt bra så slipper man slösa på engångs inlägg! Är man hälsosam så är man :P
Sen blev de vidare in på heliga Ikea för att köpa skötbord! De blev ett skötbord, en fotölj, lite barn grejer bara =)





nu är vi redo för dig <3




tygblöjorna...


Kommentarer
Postat av: Frida

gud va mysigt :)

2011-05-23 @ 00:00:44
URL: http://fridastromqvist.blogspot.com
Postat av: Åsa

Oj vad mycket fina grejer :)

Bring him home bara först! Tänk, nu är det bra

slutspurten kvar ;)

Massa kramar till er / Åsa

2011-05-23 @ 11:38:37
Postat av: Elfina

Oj va grejer ni fyndat! På blocket eller?

Spännande med tygblöjor, aldrig hört nån som prövat det;) blir kul att få läsa om det sen. Rummet är ju klart! Va fiiiint

Kul att redo;)



Ja nu slipper vi gurkan!

Fan va dryg han va på slutet.

Hoppas CRILLE åker ut här näst!

Han snackar oxå massa dynga;)



Ha en toppen måndag!!

Kram

2011-05-23 @ 16:22:51
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Carro

fina saker :)



sv: jo jag känner ju rörelser i magen de gör jag.. de e bara de att jag har svårt att säga rakt ut att den rör sig därinne då det liksom går i intervaller...

2011-05-23 @ 18:09:04
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Hanna

Meeeen gud så mysigt å kanon saker amningskudden är super även när han blir större att bulla upp med använder min fortfarande som stöd när han sitter å ligger och ska äta å sånt :) Men tygblöjor vågar du dej på det :) jag som tycker det blir mycket tvätt som det är ja :P men det där känner man ju själv hoppas du står ut :P gud så kul snart kommer han ju :) Kramas

2011-05-23 @ 20:51:21
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: Hanna

varför kommer inte mina kommentarer in för :(

2011-05-23 @ 20:53:42
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: elfina

ja fy, sara har blivit lite skrikig och dryg. som katerina va ungefär..



2011-05-23 @ 23:04:58
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: theréshanning

MEN GUUUUUUUUUUD SÅ FINT!!! JAG DÖÖÖÖÖR!!!!



sådär fint ska jag ha till mitt barn nångång i framtiden också :) vilka jävla kap ni gjorde och vilket jättefint skötbord! :)



SMISK <3

2011-05-25 @ 22:09:38
URL: http://thereshanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0