happy happy!!

Jaha, behandligen gick bra. Han fick massage och hon drog lite i han. Hon sa att han va mycket bättre och att han bara hade en liten liten låsning. Men jag skulle fortsätta rida igång honom sakta men säkert. Trava va ingen fara alls och gallop efter ett tag gick bra!! happy happy!!
Känns så konstigt å ha en bra häst, va så längesen sist =) Men efter 4 månaders skritt så är han iaf igång skrittad =) har börjat trava honom så de känns jätte bra!!
I morgon provridning!! På lördag regn....och släppa de på bete =)=)
Tindur älsklingen min gick skitbra i tölten idag. GUUD vad jag älskar den hästen! Jag och Carita tog ett sista gallop rejs sista backen och båda låg precis lika fort! Han e snabb min pojk! =)




Kommentarer
Postat av: theréshanning

häääääääääärligt :D

2011-05-12 @ 21:30:20
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: carita

Mjaa... tyckte Krutov var liiite före! =D

2011-05-12 @ 21:45:40
Postat av: Marie

Blir grymt sugen på häst igen när jag tittar på dina bilder!

Du är jättefin :)

2011-05-13 @ 07:37:40
URL: http://trustinmyinstinct.blogspot.com
Postat av: Mari

Jättemysig bild, med de mörka molnen bakom!

2011-05-13 @ 17:46:38
Postat av: kattis

(de går inte svara på din blogg sida Marie)

sv: ja men hästar är ju sååå underbara. Man får bra träning av dom med, utan dom hade jag aldrig klarat av min vardag =)

2011-05-14 @ 09:44:02
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0