jobbig natt...

Natten var jobbig. Katta skrek massa å livet i magen sparka hej vilt. Jag funderar på hur han ligger eftersom de känns som de sparkar både höger, vänster, upp å ner. Svårt å veta hur man ska sova på nätterna, hur man ska sitta när man väl sitter ner, han sparkar hur jag än ligger å sitter.  
Igår så va jag med Frida en sväng, åt lite glass, kom hem, kände på lite sparkar. De va uppskattat =)
Tog en tur med Jossi på Pilo, han har faktist blivit väldigt gullig. Hjälper mig upp för backar då jag tar tag i hans man. Han står snällt å väntar när man ska hoppa upp på han och jag red på halv långa tyglar nästan hela turen! Han är väldigt lätt å ha å göra med.
Idag blev de en tur i regnet med Hanna, har bestämt mig för att köpa regnkläder, så har köpt en regn jacka, nu är de bara byxor som fattas =) Får ta de i morgon när vi åker till gävle =)
Det är väl tydligen klart med byggtillståndet, väntar bara på papper. Men de är bara lantmätaren som tar tid! 10 veckor skulle han komma..lagom till förlossningen. Fan va tråkigt!


Han hittar ju sina ställen han...

blöt häst efter turen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0