Lördag 21 maj

japp, i går, lördags =) då va vi ner på stan och kolla på kanivalen, jag tyckte den sög detta år med, va bättre förr i tiden. Sen tog jag med babe på en tur med Pilo, de gick bra, Pilo va lugn och Niclas TILL OCH MED hoppade över en stock i skogen, haha, de gick bra, han är sååå duktig!!
Sen va de hem, in i duschen. Åt fin middag på 49.an, de fick bli den fett goda planksteken!! JAMMA!! Skulle kunna äta ihjäl mig på den!! Sen blev de bio, såg pirates of the caribbean3D, fett coolt alltså, man fick en helt annan känsla i filmen. Va riktigt häftigt =) filmen va rätt bra tyckte jag.




krutov är helt kär i mina hästar och kom springandes när vi kom med dom =)


kärleks hästarna!! (kolla vilken snygg häst man har)

Kommentarer
Postat av: carita

Jaa den där ljusbruna hästen var då för jäkla fiin!! =D

2011-05-23 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0