Lördags ritten....

Japp, idag så blev de en 1½ timmes tur med Carita och Hanna. Tindur va hyper taggad och de kändes som de va riktiga vårkänslor i luften =) Vi såg hjortar när vi va ute å red och Tindur blev nog 2 meter högre =)
Fick ju konstigt nog napp av en tjej jag inte känner när jag frågade om hjälp med Pilo om börja rida igång han så nu efterlyser jag en tjej som vill hjälpa Hanna typ 2 ggr i veckan med den vackra vita araben Bond =) Bara höra av er om intresse =)


Tänk att bond alltid ser ut så här efter en dag i hagen, han läre ju hitta världens lerhög jämt!




Nu vill han ha mat! Fan va snygg han bör bli efter allvinterpäls är borta! Vackraste hästen!!


Vi håller ju på lär magen med lite gräs och släppte dom en sväng på betet bara för å kolla hur stort betet va. Vi kom fram till att de va för helvetes stort :P Men de gillade å bli släppt ett tag iaf :D





Sen va de off to go till mamma för där va Niclas å fixa med altan, nu börjar de likna nå =)


Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Det ser du på din bloggstatistik om inte annat.. ; ) Om du vill ha en räknare på sidan i bloggen tror jag du kan klicka på siffrorna så kommer du till den sidan där du skaffade räknaren. Kram!

2011-05-08 @ 13:51:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiiiina kort! :D

2011-05-11 @ 21:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0