måndag v 28

Ja men idag red jag med Hanna och Bond. Hon red efter när jag trava och sa att Pilo såg mkt bättre än sist, hans rumpa va mer "sladdrig", är väl ett gått tecken än hård som han varit förut, då va han låst! på torsdag blir de ännu en massage, tror de räcker sen.
Pilo är inte bra i dressyren nu, FAN va jobbig han är. Måste träna han på banan MINST en gång i veckan, annars kommer de gå åt helvete.
Blev inge lektion i morgon, fick mess av ridläraren att hon skulle på kurs. Tänkte ta med Josefin så kan hon rida Pilo på banan så jag kan ta Tindur då...




Ja men nu går jag in i vecka 28!! Asså shiiit va tiden går fort =)
Och svaret på frågan som jag fick, nee har inte köpt nån barn vagn, lovar att uppdatea då =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bra det att du gillar begat :) Jag har svårt för det jag, vet inte varför egentligen. Men älskar doften av nytt och att gå i affärer o beställa o sånt löjligt hihi!

Men ska iaf köpa en vagga begagnat, då de används så kort tid.

Är ju så mkt man ska köpa, börjar nästan bli stressad haha :P

Men har iaf besämt många saker som vi vill ha :) Längtar efter att handla hem!

Har du bestämt vilket märke o modell du vill ha på vagn då?

Har försökt sovit på sida o rygg, men slutar alltid med att jag ligger på mage ;)

Har dock hört att det inte är bra att ligga på rygg länge? Så man ska inte sova på rygg läste/hörde jag, kommer inte exakt ihåg varför nu. Men läste om det då jag skulle försöka hitta om det var farligt att sova på mage länge ;)

var iaf helt ofarligt att sova på mage, så länge man kunde. Vissa hade gjort det HELA graviditeten, sjukt ju!

Shit vad din mage bullar ut nu, fin! :)

Mina tuttar står fortfarande ut mer än magen. Så någon riktig kula har jag inte än, men den är lite bred istället.

2011-05-10 @ 00:01:02
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0