Mvc måndag

Va hos MVC idag. Mätte lite å lyssna på hjärtat. Allt va bra, glömde fråga hur snabbt hjärtat slog. Men fick reda på hur han låg iaf. Huvudet neråt rumpan till höger sida och benen på vänster sida. Coolt hur hon kan känna de =)
Alla mina världen och magen hade växt bra, hade gått upp typ ett kg sen jag va där sist, så de va oxå bra =)
Hon sa att hon tyckte jag hade fin mage och att den va mer bred än framåt om man säger så.
Hon skulle boka tid på förlossningen så man får gå och prata med någon om sin rädsla. De kändes bra. Hon sa att hon inte sett att jag skulle va rädd för något eftersom jag alltid är glad, men man lever kanske lite i en förnekelse med =) egentligen är jag LIV rädd för förlossningen. Jag som är så liken ska klämma ut nått som är så himla stort!!
Ska ringa UL denna vecka och boka nytt ultraljud, spännande å se den lille växt =)
Sen sa hon att jag inte ska oroa mig för mina muskler eftersom jag rider. Hon sa att de va posetivt med ridning och att man inte "läcker" speciellt mkt då. Men man måste lära sig slappna av och andas och de jobbar jag på. Därför jag kör yoga. =) så ridning ÄR bra =)
Idag är de yoga som står på chemat! Har redan ridit. Tindur va en pigg kille idag. Han kändes grym på att tölten :P
När jag släppte han i hagen så sprang han ner till de andra hästarna som mötte upp honom, men Pilo va snabb på visa de andra hästarna att de va minsann hans kompis =)
Pilo är fortfarande BOSS, de vet unghästarna, han e så mysig min kille!!


sorry carita för att jag snodde denna bbild från din fb =)
men tyckte den va skön, pilo har verkligen koll på kompisarna =) sötaste killen!

Kommentarer
Postat av: carita

VAAA!!! har du knyckt min bild!! =))

2011-05-16 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0