om fk och tomt

De känns måttligt kul när han sparkar mot mitt högra revben, svårt å hitta en bra ställning att sitta i. Blir liksom en sne sittning =)
De e svårt å veta vad väderguden bestämt för väder, alla sidor man kollar på visar olika... Men idag ska jag iaf till jobbet och fixa en grej med bajs försäkrningskassan, skulle vilja slå de som är där. Fattar inte riktigt varför man skickar samma papper. Förut fick jag skicka samma papper om att jag inte kunde omplaceras, typ varje månad samma sak, nu ska jag skicka in mina löne uppgifter, som jag redan skickat in en gång. Jag har ju fått pengar som jag skulle men måste ändå skicka in samma jävla papper. Tur jobbet har de kopierat!
Fick ett papper om en undersökning de gjorde, 2 gånger av de jävla pappret med!! Jag fyllde i och skrev att de skickar förbannat mycket papper!! Dryga!
Iaf så är tomtgränsen dragen och vi har bestämt vilken del vi ska ha. De blir 3 stycken tomter på hällsätter. Tror alla redan är bokade. Nästa vecka ska vi prata med husbyggarna om exakta hus så vi kan beställa de. De blir ett hus från Älvsbyhus, "ägir" heter de, de är ett vingel hus, enplanat. Med dubbel garage som sitter i hop med huset. kommer bli grymt! De tar en vecka för dom att bygga upp de och jag har sagt att om vi ska anlita Älvsbyhus så ska han va med hela tiden så de inte blir nå fusk. De tar ca 6 månader och beställa huset. Men vi kommer börja med grunden själv nu till sommaren =) 





bond killen...


mammas mys kille som ligger på mina ben <3


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0