Panik kväll!!

Igår kväll när vi precis lagt oss och började göra de mysigt för oss så säger Niclas "Tyst" och började lyssna. Sen small de, kattskrik och bråk i vardagsrummet!! Vi verkligen FLÖG upp ur sängen, försökta tända lysen i all hast. Flög tussar överallt sen va de över! Min katt stod på balkongen tjock som fan i kroppen och va måttligt irriterad. Han hade just nyss jagat ut grann katten som nån anledning bestämt sig för att ta sig in i lägenheten. Min katt gillar INTE andra katter, detta har hänt förr och då åkte den katten på stryk med. Han är väldigt tuff min katt ibland, men när de gäller möss och fåglar så är han rädd :P
Sen hittade vi massa ljusa tussar i vardagsrummet.... han är min lilla vakt hund han, min lilla giis <3 Han har haft sten koll hela natten, vaktat våran dörr och så =)
Jaa de va våran mys kväll de, efter de fick jag världens chock och hade hög puls....så tog ett tag innan jag lugna mig...
Idag ska jag hämta transporten hos mamma och åka till återvinningen med massa skit hon samlat på sig =) sen blir de lektion i kväll.

Kommentarer
Postat av: Elfina

Ha ha vilken vakt kisse;) läskigt att höra kattbråk, dem kan skrika som fasen. HUR kom den andra katten in egentligen? Har ni kattlucka?



Jag gissade pojke pga att din navel åkt fram, skrocken säger att det blir en kille då. På oss stämmer det iaf! För min har inte ploppat fram och jag väntar en tjej;)



Ha en toppen dag

2011-05-17 @ 11:47:20
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: elfina

åh vilken bra lösning till kissen. Då blir han värsta fri! glad katt=)

När är ert BF?

har ni kommit på några namn?

2011-05-17 @ 15:49:14
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Elfina

Thias!? Wow va gulligt;) skönt att ha nåt namn eller två klart.

Speciellt om det är pojknamn. Inte det lättaste tycker jag.



Då får jag skvallra hela bb upplevelsen till dej sen som ligger snäppet efter! Jag kommer säkert ha bra tips och råd att ge..

Jag är jätte nervös redan.. Smärtor osv.

Tänker du nåt på förlossningen?



2011-05-17 @ 20:57:26
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Elfina

Klart! Ska bli kul att följa varann..

Vart bor du?

Tänk om man kunde fått en sån trevlig tjej som du i sin mamma grupp;( jag kände mig yngst. Tror dem flesta va 40. Ingen log i onödan direkt..



2011-05-17 @ 22:00:07
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Frida

vart fasen var de gizmo gjorde så förut ?? Kommer ihåg att det flög tussar då med..:P

Ja men du har juh fått säga vad var de jag sa till alla jag blitt kär i.. Inget man kan råför juh. . . Jag kanske hittar en snäll bad boy tillslut :)

2011-05-17 @ 22:59:11
URL: http://fridastromqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0