saker som är tråk å höra!

Saker som jag är LESS på att höra!!

* Men GUUUUUD va jobbigt för dig å gå HEEEEEELA sommaren gravid!! (inge grattis, va kul???!!)
* Men gud, rider du fortfarande??!!
* Jag lovar, de KOMMER bli värre!!
* Men gud, du blir större, de blir jobbigare!!

GAAAAH!! Less jag blir på folk som inte kan glädjas för andra utan hela tiden berättar HUR dålig man är som gör dittan å dattan och att de kommer bli värre??!! I DONT CARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man är väl glad för att de är ett liv där och att de KOMMER komma ut så småning om, jag KAN ta dessa månader ÄVEN under sommaren för att få mitt barn....

Värsta är väl när man säger till nån man inte träffat förr att man ska ha barn i början av augusti och de enda de ojar sig över är huuuur jobbigt de är på sommaren och hur jobbigt jag kommer å få de och huuuuur jobbigt allt är. Hörde knappast nå, va kul att du ska få de utan bara negativt hela tiden! VARFÖR??

SEN, skiter jag i vad folk säger om min ridning, om de får mig att må bra och jag mår bra av de så kommer jag fortsätta, då spelar de ingen roll som jag ska rida ända ut i de sista! Det är bara JAG som ska leva med min kropp! Sen tänker jag på riskerna och jag tar de lugnare, men de säger väl sig själv!

Kommentarer
Postat av: Martina

Bra Kattis stå på dig! Det är som sagt bara DU som känner vad din kropp mår bra av. Och jag tycker inte att det är så farligt att va gravid på sommaren (va de med Wilma) som de flesta säger.

Jag gör precis somd u fokuserar på de goda.

Kram

2011-05-10 @ 10:20:17
Postat av: Pernilla

Men va, säger folk sÅ till dig??

Ingen har sagt de till mig bara så där. Är mer jag som är inställd på att de kommer bli varmt o så i sommar, men de e för min egen skull. Är jag inställd på det så kommer jag må mkt bättre(lite knäpp jag)

Men jag tycker de ska bli mysigt å ha kula i sommar å ta det lugnt :)

Tidningen vet du redan vad jag tycker!! Skit i vad folk säger å kör på så länge det känns bra för dig!

Har massor med vänner som ridit hela tiden utom sista månaden å då mest pga att dom är för stor å otymplig :p hihi

2011-05-10 @ 12:46:48
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Hej kikar in på din blogg då å då tycker det r så kul följa din graviditet. Vill börja säga att du har en undebart fin mage sak du vara stolt över:) Å sen håller jag med de föregående kommentarerna du fått rid så länge du mår bra det är din kropp å din bebis du känner vad du klarar av och orkar!!! Sen vara gravid i värme el kyla spelar ingen roll njut å njut så mycket du kan bara avundsjuka när de ska ifrågasätta dig negativt. Du har något fantastiskt i din mage å det är något som är underbart även om det är varmt! Har själv två barn å de är båda född så jag varit höggravid på sommaren! Lycka till...

2011-05-10 @ 14:09:06
Postat av: Hanna berg

Jag har varit högravid både sommar å vinter! Mycket bättre på sommaren för då kan man gå i bikini hela dagarna:)

2011-05-10 @ 18:35:24
Postat av: Hanna

Ja jag var oxå gravid på sommaren lite iaf va ju höggravid på höst/vinter å inte är de nå bättre va ska man ha för vinterjacka tex ;) haha ja jag vet hur de känns man blir ju trött på alla som säger "Vänta bara" å så flinar dom å menar att allt kommer bli värre... Klart man stånkar å stönar men man blir ju tyngre de säger ju sig själv å alla tycker inte att det är jobbigt!! Jag hade oxå en underbar graviditet å har inget att klaga på :) Så det är bara att njuta på medans de lilla livet växer å det är ju SUPER att du mår bra i din grav. :)

2011-05-10 @ 20:16:12
URL: http://mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: Carro

Håller med dig, vissa saker vill man inte höra. Själv har jag fått höra om två bebisar som dog i magen på två kvinnor. Fattar faktiskt inte att folk ens berättar sådant. Jag tycker att det är helt sjukt...........

2011-05-11 @ 23:15:43
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Anna

Först var jag förvånad om ridningen asså men nu är det bara coolt!

2011-05-12 @ 17:22:31
URL: http://aloejera.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, ser att Hanna redan kommenterat och jag som inte varit gravid själv tror ändå att det är bättre på sommaren för då behöver man inte så mycket kläder, att gå gravid i en stor vinterjacka (som man också måste hitta en) känns betydligt bökigare ; ) Men hallå, vad är 9 månader.. det går ju asfort! Puss & kram!

2011-05-13 @ 23:56:31
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0