sociala jag...

Asssååå shiiit va social man varit idag!! Jag strunta i mina hästar idag, eller Tindur fick vila och Pilo red Josefin på eftermiddan.
Först åkte jag ut till Therese som har tjatat på mig i like forever!! Kolla hur hon bodde, skit mysigt. Vi pratade mest om graviditet och efter graviditeten, samt förlossning. Jag lärde mig ett å annat kan jag lova. Vet ingen som fått mig så berörd av de hon sa. Hon berätta om ALLT man behövde veta om förlossning och LITE till. Känner mig faktist lite tryggare nu med att åka in å föda.
Jag har hela tiden sagt att jag inte riktigt vill va med på de och inte vill gå igenom de, men känner mig mer redo nu. Känns bra. Hon hade kanon förslag på olika saker. Så nu har jag fått lite å fundera på =)

Sen efter de så träffa jag Roothan en sväng, vi pratade lite om inredning i huset som vi vill ha, killar, förhållande, vänner, jaa allt! Hann vissligen inte hänga allt för mkt för de väntades middag hos gamla stall ägaren.
Där blev de Tacos med MASSA häst prat, underbart å prata lite hästar samt killar och annat trevligt. Skrattade mkt, hästfolk är för underbara!
Niclas, jaa, han hänger tydligen med min store bror nu han. äter middag eller vad han nu skulle göra. Härligt de! Tror inte han mår nå vidare just nu, min bror alltså, men Niclas han är bra på peppa han.

I morgon ska de blir en tur i de fiiiiina vädret med Hanna och Carita. Blir mys. Josefin skulle ta Pilo så då slipper jag de iaf =)

De va en som frågade hur länge jag ska rida Pilo...jag sa att jag inte visste, men iaf en månad till tror jag sen blir de nog lugnare för min del, Tindur står mig trogen några månader till han :D


Therese lilla go gris som va upp i mig och thess heeeela tiden =)


Rooth bestämde sig för att ta ett "fint" kort på mig!!! yaaah


bästa kortet på mig =)



tyvärr blev de inte mer bilder för min del idag =( men jävlar vad jag har varit social!! NU blir de bed time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0