tråkigt....

Ja, men tänkte börja med att klaga av mig lite. Niclas sa till mig här om dagen att han tyckte de va tråkigt att ingen längre frågar mig om jag vill hitta på nå roligt längre. Ja menar, fester och hitta på olika grejer. Folk tror väl att bara för att man blir på smällen klarar man inte av att göra nått, eller inte vill göra nått. Men de är ju faktist NU man vill hitta på nått. Blir glad när jag får ett evenemang på fb där jag blir inbjuden till vissa grejer, vissa grejer kan jag inte va med på eller har råd med men försöker göra så mkt jag kan.

Sen som en annan tjej skrev på hennes blogg....man har lessnat på att ingen skickar ett sms eller ringer längre...gör man de själv så får man inge svar. De enda kontakt man får är på FB, sablars fb!!
Jag skickade till och med ett hand skrivet brev till Tindurs uppfödare för typ en vecka sen. Hon hade blivit jätte glad för de. Hon skulle till å med leta upp lite mer kort på honom och skicka, kanske jag och Niclas drar ner till dom i sommar och tar en tur med deras hästar =) SÅNT är roligt å få!! Mer sånt!

Jag blir bara mer och mer bortglömd....

Idag blir de väl till å städa lite sen till stallet för en laser behandling på Pilo...


Kommentarer
Postat av: jn

Ja jag menar de! Faktiskt riktigt tråkigt hur det har utvecklats, att folk blir typ bekväma ioch sitter hemma och "umgås" via fb eller msn eller liknande. Saknar jättemkt att ha kompisar hos en och man typ far ut och rider eller bara lagar middag tillsammans eller ngt. Händer typ aldrig längre, dels för att jag bor lite off men också för att folk kanppt hör av sej. makes me sad..

2011-05-05 @ 08:53:34
URL: http://finery.blogg.se/
Postat av: Mari

Men gumman då <3

Ja man blir lite ensam då man väntar barn. Blev jag med. Folk tror att man går hemma med ett lyckoflin på läpparna, men man vill ju vara med ändå. Tids nog får man sitta hemma när barnet är fött.

Så, alla Kattis kompisar, hör av er nu!

2011-05-05 @ 11:33:54
Postat av: Pernilla

Så sant det där! Man märker då vilka ens riktiga vänner är nu iaf, för mina nära vänner hör nästan av sig mer nu o undrar hur det är och om vi ska träffas! de är guld värda dom vännerna. Men det är även dom vännerna som redan har barn, så antar att dom vet hur det känns och att dom vet att man KAN göra saker fast man har en bulle i ugnen lixom.

Men många "vänner" hör inte av sig längre, trist nog. Så jag lever på de som finns för mig nu.

Sen gör jag nog inte vad som helst, alltså fester,manis o sånt kan jag lätt gå på. Men jag vill inte gå på krogen/konserter där det är super mkt folk o man lätt kan få slag i magen,hamna uppi bråk eller liknande. Men så känner jag även att jag inte har nåt att göra på dom ställerna haha:P

På bockarna funkar de å ta en pubmacka lixom :)

Man blir ju lite mer fast i början då bebis är ute, med amning o så. Så de e ju bättre å passa på nu att göra saker ilag med vännerna!

Hoppas dina vänner tar sitt förnuft till fånga nu, annars kanske ni tappar varann som vänner..

Finns ju inget värre än sånna som kommer tillbaka efter typ 9 månader o ska snusa o mysa med bebis o typ vill bli gudmor o sånt. Bullshit, då kan de gå igenom de 9 månaderna med en oxå! :P

2011-05-05 @ 12:41:22
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jo jag tyckte oxå jag fick sent om man jämnför med dig.. Men när jag ringde o skulle boka tid så frågade hon mitt bf o klicka in det på datan. Skulle ju dit i v.25 o de räknar ju så att man har gjort 25 veckor lixom o då stämmer det ju då jag var dit.

Men har ganska långt till nästa gång, för man skulle dit i v.28 men jag kommer gå i v.29(då jag alltså är inne i v.30) Funderar nästan på att byta bm, är väl inget fel på min egentligen, men tycker inte vi klaffar lixom. det känns så stelt och hon är lite nonchalant. Men känns "fult" å byta oxå på nått sätt då det är så litet där :P

Ska fundera hur jag ska göra.

Näe inge mer UL för oss som det är planerat nu iaf, då allt såg bra ut på förra ULet.

Ja jag frågade ju om jag fick börja med nå järntillskott eftersom jag är så sjukt trött o har varit det ett tag nu. Plus att järvärdet de tog, var ju i v.8! Då var jag ju knappt gravid :P Klart att de har kunnat ändras tills nu tycker jag.

Men näe de skulle ta prov på det nästa gång o så går det några veckor till innan man får svar säkert. känns lite uselt.

2011-05-05 @ 12:48:33
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: EWELINA JUNGMARKER

gå jättgärna in och svara på dagens fråga är du gullig xx

2011-05-05 @ 13:18:36
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej, snygg blogg :D kolla in min och min kompis udda blogg :D

kommentera också om du vill!

kram

2011-05-05 @ 13:28:42
URL: http://tumtumsliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0