ute på vift...

Va ute på en tur med Pilo killen idag, kändes skönt å rida på han, va ju en vecka sen sist, men har är mkt starkare än Tindur, mer för mig å jobba med känner jag. Men han är snäll, en riktigt bra kille!!
I helgen blir de full rulle för våran del. I morgon ska vi ner på stan en sväng för de är kanivalen. Sen tänkte jag ta med Niclas på en tur med hästarna, sen kanske de blir middag ute, ev bio (vi firar ju ett års förlovning!) på söndag åker vi neråt, mot Gävle, varit kinkig på barnvagn men nu ska jag köpa en!! Ska oxå kolla på bilbarnstol, babysitter sen ska vi upp till sundsvall, köpa tygblöjor av märket Imsevimse. Nått jag tänker prova iaf =) Kan bli mer tvättning men tro fan de blir billigare =) shiit va blöjor är dyra!!
Sen blir de ikea för å köpa ett skötbord som jag vill ha.
De jag letar nu är amningskudde...alla grejer har jag hittat på Blocket...is the shit =) älskar bagagnade grejer =) de finns allt där, för inte speciellt dyra kostnader. Varför köpa nytt när man ändå använder de så kort tid =)

<----den ska jag titta på =)


Lyckliga hästar!! Men Pilo gillar inte när Krutov eller Tindur är borta!

Förlåt Martina, men lånar 2 kort av dig!!


Denna bild va så mysig! =)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin vagn :), och vilka fina hästar :D

2011-05-20 @ 21:17:31
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, eller hur! Speciellt amningskudde. Är ju sjukt dyra och sen använde jag den inte ändå :P Slutade med att vi hade den i sängen runt Aivi. Men mamma sydde en till mig, så den var gratis :P

2011-05-21 @ 10:20:10
URL: http://linnali.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vilka fina bilder, speciellt den sista!

2011-05-24 @ 14:20:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0