tisdag 10 maj

Tackar för alla underbara och peppande kommentarer i föregående inlägg som jag gjorde!! =)  
Sen är de alltid roligt att folk som jag inte känner lämnar en liten kommentar. LOVE IT! Kul att ni uppskattar och tycker de är roligt att läsa min crazy blogg :P
Själv resonerer jag som att de måste va jobbigare på vintern med alla vinter kläder man måste köpa, skor som blir för liten och blir för jobbigt att konka på sig allt skit som ska på. På sommaren tar man bara en nice klänning eller bikini och man KAN bada en massa =) men de är MIN egen peppning. 
Som sagt, enentligen skiter jag i när man får barn, oftast planerar man inte när man ska bli på smällen. 
Jag är glad att jag har ett liv i magen och att jag kan leva som jag själv tycker passar mig och mitt liv! De är bara jag som ska leva med med 24 timmar om dygnet =) och tror knappast min man skulle orka med en gnällspik hemma heller, bättre jag får göra saker jag tycker är roligt nu när jag kan =)

Red Pilo på banan, han är inte speciellt bra, drygar och drar med huvudet, med lite träning så blir de nog bra. I hope! Red Tindur på lektion, han va galen, hur pigg som helst i gallopen. Men han e sötast <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0