kan inte sova!

Jag har inte sovit ETT skit i natt, kanske en timme. Jag känner mig inte ens trött. Vilken tråkig kropp som måste vänja in sig att va uppe natte tider. Booooring, men kroppen är ju ett underverk egentligen, om man tänker efter. Först tillverkar de ett liv sen innan livet kommer förbereder den kroppen att man kommer få vara vaken mycket under första tiden...de e coolt =)
Idag, eller i morse som jag fick de påpekat på fb, så gick jag å la mig i vårat "lilla" rum, eller barnrummet som vi fint kallar de. Jag har inte sovit ett SKIT i natt så gick å la mig där eftersom den sängen är skönare. Då kom jag på att de rummet är mkt större än de sovrummet som vi har nu. Sa de till Niclas innan han gick till jobbet. Så nu tänker vi byta rum istället, så vi får plats med bäbbes säng =)

Igår när jag kom hem hade Giis rotat i lådorna igen, och dragit ut mina tajts och lagt fint i hallen! Tack katt!! =)
Han hade psyk hela natten och skrek, vet inte varför, men vi fick till å med stänga dörren till sovrummet. Sen när jag öppna vid 4 så kom han å myste in sig hos mig <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0