Maj 8 söndag

Ja men idag va de UNDERBART väder!! Jag drog med mannen min på en tur med hästarna i solen. De blev en sväng med dom och Pilo fick trava lite, samt gå upp för massa backar! Han vackar liiiiiite granna fortfarande, men är inge fara. Han uppskattade att han fick röra på sig. Han gnägga till och med när vi kom till hagen och hämta han <3 gulle grisen!!
Vi släppte dom på betet i typ en halvtimme och de kändes drygt att ta in dom i tråk hagen igen, asså shiiiit va stor hagen är, så jäkla fin!! Skog och öppen åker =)
Sen åkte vi till mamma för att fira min lille bror som fyllde år.
kul kommentar min andra bor hade "man kan ju inte köpa en begagnad barnvagn heller, de är ju inte säkert för barnet!" :P haha, nee jag läre bli en dålig mamma :P









life!! betes hagen!!


Ser du huset där borta?? dit bort går hagen, ungefär lika långt åt alla hållet...så fett stort betes mark =) mina hästar kommer vara lyckligast!!









Kommentarer
Postat av: Annie

Jo men så äre vettu, bara dåliga mammor köper begagnade vagnar ;-)

Haha, nä, knappast att barnet bryr sig. Har ni hittat nån vagn än?

Kram kram Annie

2011-05-09 @ 11:57:08
Postat av: Pernilla

Hihi rolig kommentar om barnvagn! Man köper ny för att de e roligt, älskar att klämma,känna o välja helt själv vad man vill ha/färger och så vidare. Är man lite shopoholic så är man :P

Barnet däremot bryr sig nog nada om vilken vagn den ligger i o vilken färg den är :P hihi

Har ni hittat någon vagn förresten? Har du bestämt vad du vill ha?

Blir några sparkar då jag lägger mig på mage, men sen är det lugnt. Men ligger inte platt på mage utan typ med ett ben upp :P

Gruvar mig tills jag inte kan sova på mage längre, det är lixom enda sättet jag kan somna på.

2011-05-09 @ 12:42:51
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0