v27

jaaahaa, då har man gått in i veka 27...spännade värre. Vad ska man säga, joo han har lagt sig konstigt med benen på höger sida och sparkar på mitt revben när jag sitter. TACK sötis :-* !! Sen när jag ligger på höger sida så sparkar han som en galning.
 Idag skulle jag kolla om de behövdes rakas där nere och nee, nu ser jag knappt puppa min längre. Såå spännande...då får man köra på känsla. Jag kan inte se puppa och kan inte ligga på höger sida... och han sparkar som en tok. Skönt att de blir bättre =) men jag klagar inte :D
Sen börjar min navel pluppa ut nu... =)

Sen har våra one peace overaller kommit :D kommer bilder på de nått å =)
På torsdag kommer en tjej och ska massera och ha laser på Pilo. Jag hoppas detta funkar nu! I övrigt ser han bra ut, förutom att han svackar i traven. Glad kille!


Kommentarer
Postat av: Emilia

jag har varit och ridit på krutov idag eftersom malin är gravid så ska jag rida lite på han så vi kanske kan rida tillsammans någon dag :)

2011-05-02 @ 20:10:46
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis till vecka 27 :)



Sv: Ah.. tycker jag äter en del frukt men får väl äta mer.. kan inte öka i vikt så här som jag gjort iaf... herregud.. fick en smärre chock, fast samtidigt inte då jag är väl medveten om de onyttiga jag ätit o druckit.. men ändå...

2011-05-02 @ 22:31:36
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: frida

hör att du umgåtts med hanna :) One peace overaller har kommit haha..

2011-05-02 @ 23:39:18
Postat av: jn

Fiin mage :)

2011-05-04 @ 09:15:36
URL: http://finery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0