v29

Tiden går fort när man har roligt....tänkte skriva lite mer info...
Då har man gått in i gravid vecka 29.
Igår så måste han har träffat en rijäl nerv nedanför revbenet och jag grät nästan av smärta- lyckades ta mig ner på stan en sväng pga crousingen, men hem efter ett tag med värmande kudde på magen. Sov bort smärtan!
Ringde min kära mor för stöd...hon är verkligen bäst!
Iaf så har han börjat sparka på revben och sidan av magen...så ligger jag på sidan så känner jag förbannat tydliga sparkar. Man känner bara han rör sig lite, de är inte lika dunkade/sparkande rörelse utan man känner när han flyttar sig.
I morse fick Niclas känna när han fick hicka, man märkte att bäbbe blev irreterad efter ett tag och visa tydliga rörelser. 
Bilder kommer komma senare =)
I morgon ska jag på MVC igen sen kommer hovis!  

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: de e ingen mening med att lämna ut hennes bloggadress... tycker hennes kommentarer är patetiska men det har inte kommit någon ny nu så hon kanske har gett upp med lite tur :)

2011-05-15 @ 23:19:46
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Emilia

Min lillebror föddes i vecka 29 så jag vet ungefär hur stor er lille är. ca 38 cm 1440 g..

2011-05-16 @ 11:05:25
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/
Postat av: Carro

min blogg är mindre nu än den var tidigare.. förr fick jag mkt mer kommentarer än nu, har haft ett gäng otrevliga personer efter mig rätt länge, de här är kanske min fjärde eller femte blogg, jag har bytt en del.. förra året sa jag upp vänskapen med en vän, och fick då hennes bloggläsare efter mig i flera månader bland annat... jag har fått en del hårda kommentarer genom åren... men ja nä.. de e inte mkt att göra åt saken... känns de som..

2011-05-16 @ 13:50:46
URL: http://fluffybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0