vaknade av att nån.....

Vaknade av att nån bäbis i mig höll på TOTAL renovera min mage i natt, asså shiiit, han va verkligen ÖVERALLT! Sparkade som fan!! Kunde verkligen inte sova på säkert en timme! Igår kväll så va min mage lite knepig...sammandragningar fick jag lära mig på förra föräldrargruppen. Magen blir stenhård och man blir öm.  
Va meningen att vi skulle på föräldrar grupp idag men hon som hade de va sjuk så de blev inge. Så planen för idag är väl å åka en sväng på jysk och handla en grej till balkongen sen ut å rida Tindur. Efter de blir de sista yogan, sen är den slut. Tråkigt, men känns som man lärt sig mycket på de. Andningen har varit nyttig för min del.
I morgon ska vi till förlossningen på Aurora. Prata lite om de jag inte har nån lust att gå igenom, men antar att de inte finns nå val...

Hur kan de komma sig att jag har så många besökare men så lite kommentarer?? Skärpning!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Oroa dig inte för förlossningen i onödan för man vet ändå inte hur den blir :) ett tips är att verkligen gå in för andningen när värkarna kommer, det distraherar bra. Sen finns de ju massa smärtlindring att få! Min förlossning gick så snabbt så jag hann aldrig få smärtlindring, inte ens lustgas, och min klimp vägde nästan fyra kilo och det gick hur bra som helst utan! Nästan så man undrar om de just gör ont om man skulle fått nån.. Visst känns de att nånting för stort ska ut på slutet, men det går bra! Det där fixar du, no worries! Hälsa Björta från mig! ;)

2011-05-30 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0