babymassage och vaccin

Igår skulle de visa baby massage på mamma gruppen. De finns roligare saker att göra enligt bäbisarna. En bäbbe hade precis lärt sig vända sig om och ville absolut inte ligga på rygg, en annan ville bara hålla på med sina fötter, och en annan ville ha käk och grina mest...min va så himla trött och gnällde mest ela tiden. Så vi fick ge upp å försöka få han å sova istället.
Idag va jag orolig för vaccin spruorna, hört så många olika snack om de...ja de är väl inte de roligaste å höra sin unge gall skrika. Thias va lite vrång innan...han va väl trött och började på bli hungrig. Niclas fick komma och va stöd utefall jag inte skulle palla de. 2 snabba stick av 2 snabba tjejer på BVC stack de honom samtidigt. Själva sticket brydde han sig inte så mycket om, men när man väl får in innehållet så svider de och då började han skricka förtvivlat....trycka i han napp och trösta lite så va de bra sen. Han fick lite mat och sen somna han i vagnen på vägen hem.
Sen när vi kom hem har de inte varit nå problem, han har skrattat och pratat här som vanligt =) lillfisen <3


bilder tagna idag...lillfisen!



Ja och sen säger jag att Niclas syster Åsa ska vara med på halv åtta hos mig från måndag 21 - torsdag 24de. Torsdags programmet sänds hemms hos henne, där har man spenderat många gånger. 
Fick detta tips av hans andra syrra IDA =)



Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, vilken sötnöt han är, fina Thias :-)

På vårt BVC tar de också alltid båda vaccinationerna samtidigt, och det har verkligen fungerat jättesmidigt. Inget skrik eller gråt här inte :-)

Puss & kram till hela familjen <3

2011-11-10 @ 17:10:21
Postat av: Ida

Lillskrutten då! Så jäkla lik er båda ♥

2011-11-14 @ 16:15:37
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0