babysim, sovning, bantning

Han har blvit så duktig på babysimmet. Igår tog han andan när vattnet kom över huvudet på han...Men han blir trött fort och slocknar så fort han får kläder =)
WOOOHOOOO Thias som en HEL natt. Grymt, jag låg vissligen vaken från 5 då han brukar vakna och tittade till han flera gånger. Men han vaknade 7 och ville ha mat...sen log han bara och ville inte sova igen, men bra va väl de, för då kunde jag ta mig en tur med vagnen. Gick en bra vända nu på morgonen, innan frukost å allt. I går va jag ute och sprang...denna bantningen tar SÅN TID! Men går Thias upp så här tidigt varje morgon så kan jag ut å gå då med. Han brukar annars vakna så sent.
Jag måste erkänna att jag har/haft ett socker beroende....lite därför jag gått upp mkt i vikt, åt mycke skräp under min graviditet. Funkar INTE! Och hoppas jag hinner gå ner INNAN jag blir på smällen igen.
Socker är som en drog och är inte bra. Därför jag gör olika gotta nu med, fast utan socker och bara sån där druv socker...och jaja vet att man inte ska äta nått gotta när man bantar, men är ganska svårt å sluta helt då man ätit gotta varje dag förut. Jag unnar mig de ibland faktist.
Nu frukost sen ut till stallet!


fisk med blomkålsmos blev de igår..


kladdkakan blev förbannat god och farlig =)

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

I samarbete av Beautyzone.se har jag nu en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri produkt till ett värde av 100 kr. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen och lycka till!



http://dixiwonderland.com/2011/november/tavling-i-samarbete-med-beautyzonese.html#comment

2011-11-08 @ 19:53:53
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: elfina

ha ha, förlåt, men kladdkakan ser ut som en bajskorv.. HAHA... ♥ kärlek

2011-11-08 @ 20:17:38
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0