Enköping....sundsvall helg

Vill börja med att säga att jag ramla av min häst Tindur i onsdags =) haha, inte bra å rida ut i skogen utan sadel när de är kol svart ute =) man ser en jävla massa djur så sent. Först såg vi tillsammans en räv, strävade omkring ganska nära. Ingen reaktion av min häst. Helt plötsligt springer en stor fet vit hare bara nån meter framför oss och Tindur blev rädd och hoppa till och jag "gled" väl mest av =) ingen fara. Allt gick bra.

Sen i går (lördag) så åkte vi ner till Enköping. Stannade i uppsala och kollade runt lite på ikea och bauhaus. Så jobbigt när man inte kan äta nå ute...så de fick bli subway...uscha! Men de va gott!
Träffade Niclas släkt och tjöta lite. Kom hem kl ett på natten. TRÖTT!! Samt att bäbis vaknade 3 gånger den natten. Han sov så himla oroligt!

Idag så åkte vi till Sundsvall å kollade läget där. Våran lilla gofis bara pratar och ler mest hela tiden. Go fisen!!



han dregglar som tusan...tror vi börjar känna tänder redan!!??







 Hamburgare på max om man äter LCHF...faktist riktigt god =)




köpte en sån här....de blir rätt varmt efter ett tag kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: Annie

Såå kul att träffa er i lördags :-)

<3

2011-11-21 @ 10:23:10
Postat av: elfina

Det är dregel från o med nu! Jag ser två tänder i nellys mun. Dem har inte poppat upp än men snart så!

2011-11-21 @ 18:22:18
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0