inge liv..

Jag har precis kommit på att jag har inge vänner...inte sååå mycket till liv heller.
Sa till Niclas att jag va så himla less på mitt enformiga liv och gör inge annat än, diskar, tvättar, städar, handlar och lagar mat....varje eviga dag!
Han frågade mig om jag ville hitta på nått...göra nått med nån kompis kanske....han sa "om du ska åka iväg nånstans med nån, vem ska du då ta med dig?".... jag funderade ett tag och kom inte på nån.... jag har ingen som jag känner direkt att den personen gillar mig och skulle vilja vara med mig å göra nå kul....Gör mig lite deppig faktist.
Jag har ett liv som många vill ha...snygg underbar man, vackert barn som är fullt frisk, en häst och snart ett hus utan lån (förutom huslån då) men de viktigast av allt har jag inte....tragist...
Ville  bara yttra mig lite....nu mat, baka LCHF kladdkaka sen städa...yaaayh!



Kommentarer
Postat av: Annie

Förstår att det känns trist att bara vara hemma, men om du tycker att det är jättejobbigt och enformigt så kan du kanske börja jobbta igen så kan Niclas vara föräldraledig med Thias ist. Eller kanske att ni kan vara föräldralediga på halvtid båda två :-)

Vad gjorde du innan Thias kom, mer än att jobba då förståss, som är annorlunda än nu?

Det mesta kan du väl fortfarande göra gissar jag.



Saknar er alla tre <3

2011-11-04 @ 15:05:45
Postat av: kattis

De skulle han kunna vara, men grejen är att han tjänar sååå mycket mer än mig och vi behöver dom pengarna. Jag red och va ute med vänner,rider fortfarande, men bara 1-2 gånger i veckan då Niclas har annat han ska göra efter jobbet så måste jag va hemma med Thias.

2011-11-04 @ 15:42:42
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Annie

Jo, rent ekonomiskt kan jag förstå att det är bättre om Niclas jobbar förståss :-/

Kan du inte hitta på saker med dina kompisar de dagar då Niclas är upptagen av annat då? Jag menar, Thias är väl ganska lätt att ha med sig, eller hur?

Visst, man kanske inte springer på krogen med en bebis, men hitta på roliga saker kan man ju göra iaf.

Kram!

2011-11-04 @ 15:54:56
Postat av: Helena

Fy vad bra du skrev, sådär känner jag till 100%.

Vad skönt det känns att jag inte är ensam att känna sådär

2011-11-04 @ 17:28:33
URL: http://helenawestner.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad trist! Vänner är det viktigaste man har ju.

Men du skrev att du umgicks med kompisar innan du fick barn, vill inte dom kompisarna umgås nu eller vadå?

Hoppas du isåfall kan få nya vänner om dina gamla sviker dig för att du fått barn!

kanske genom mammagrupp osv?

2011-11-04 @ 20:48:23
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Mami

Gumman då <3

Du får själv ta kontakt med kompisarna, dom tror säkert att du har fullt upp nu, och som Annie skriver, ta med Thias då du ska nånstans.

Är ju mycket nu för Niclas med huset, så det kan bli några ensamma månader ett tag.

2011-11-05 @ 03:25:38
Postat av: thess

<3

2011-11-05 @ 22:37:27
URL: http://thereshanning.blogg.se/
Postat av: Slemma!

Du är INTE utan vänner!

Jag älskar dig med hela mitt hjärta! Jag tänker på dig VARJE dag Katarina Hedström Berg! <3

Hade jag bott nere i Hudik hade jag besvärat er var eviga dag! ;)

Jag är speciell .. För även om du inte hör av dig till mig så finns jag kvar och älskar dig lika mycke ändå. Och jag kommer alltid vara din vän.

Men jag vet ... pga att dom flesta av mina vänner har barn ... att man som nybliven mamma ofta glömmer bort att själv höra av sig.

Det är viktigt att man inte glömmer den biten! :)

Se på min fd homie A ... Hon har inte ens tid att prata med mig ... Ring sen .. ring då .. Har inte fått träffa henne på snart ett år.

DET är skadligt ...

Finns alltid här ... Bjud ner mig, och jag kommer som ett skott ;)



Och du ... hon som bor två hus bort älskar dig också med hela sitt hjärta.

Likaså StinaFina ;)



<3 <3 <3 Släpper dig aldrig Bitch! <3 <3 <3

2011-11-09 @ 16:01:05
Postat av: therese

Känner igen mig så jäkla väl i det du skriver. tror det är vanligt för småbarns föräldrar att känna så. Men det är ingen rolig känsla att ha, avskyr den.

2011-11-12 @ 22:03:11
URL: http://theresesandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0