körning med Tindur

Igår invigde jag vagnen. Thias fick natuligtvis följa med..säga vad ni vill om de men jag tyckte de gick bra. Red en vecka innan förlossning med. Skit får man för de med men jag litar på min häst.
Kom på efteråt att plasten på vagnen ska sitta på utsidan, inte insidan som jag hade satt den :P
De gick iaf bra å köra, Thias vakna och somna mellanåt, sa inget utan bara titta och njöt :P






 sen när vi kom tillbaka ville bäs ha mat!




Mammas snygging!



Ja, just de. Igår gick jag ut å gick innan frukost, samma idag, sen har jag varit ute och sprungit 2 dagar i rad...vore väl faan om jag inte loosa nå vikt. Men väger fortfarande lika mycket än.....

Kommentarer
Postat av: helena

Men det måste väl vara heltt underbart att ha ett intresse som du kan ta med dej lillfisen till?? :)

2011-11-09 @ 17:44:08
URL: http://lovelylittleheartbeats.wordpress.com
Postat av: Karro

Jag tycker du gör helt rätt som tar med Thias! Ska man vara rädd för allt som kan hända kan man ju inte ena ha ungen bilen liksom :P

2011-11-10 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0