loosa vikt....

jaha, hur går de å loosa vikt då?? Åt helvete...Inte gått ner ett  jävla skit sen jag började med LCHF. MEN, kan tro att de är för att jag "glömt" å äta mer än en gång om dan...sablans...och går liiiite mindre (haft mycke å göra) men nu har jag köpt nytt pulver, päron smaken smakade som jäst cider med papper i. Jammy, choklad får de bli.
Har oxå svårt å slita mig från Grays anatomy på morgonen och kommer ut så sent. MEN Niclas hade ju en fin crosstrainer i källaren som han nu plockat upp så nu kan jag träna när Grays är på tv =) wee....sen har han vikter man kan sätta på ben och armar om man vill ha de när man går ut, vissligen tycker ju jag att mitt fläsk väger tillräckligt. =) men börjar med crosstrainern...





sen sov bäbis hela natten, somna 22 och vakna 6, somna om och sov till 8. :P nice =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Men du: "pulver"? Va är DET för LCHF du äter? Är det typ "slimfast" eller "hunger control" så kan jag slå mig i backen på att det är alla kolhydrater du får i dig med pulvret som gör att det skiter sig med låg kolhydrat-kosten.

Jag försöker hålla mig till riktig mat jag. Kokta ägg är bra snabbmat. ;)

2011-11-01 @ 12:16:45
Postat av: Elfina

Lchf funkar inte på alla faktiskt.. Jag tappade 8 kg med det. Nu har jag gått över till lagom av allt + motion. Trivs! Jag är en av dem 30 utvalda som håller i alla krossade hjärtans dag tävlingen! Jätte fint pris/priser. Kom genast och va med!! Kram

2011-11-02 @ 20:48:44
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0