present...

Spännande!!! Igår kom de ett paket i postlådan...va tusan är detta tänkte jag. Men min första tanke va att nån i Niclas familj skulle ha skickat nått. Och sant va de, hans moster från Schweiz. Så mysig hans släkt är. Där fick vi lite kläder i storlek 68 och boddy i större storlek, jätte fina och super mysiga kläder, samt en leksak!! Blev SUPER glad!!! =)=) så de tackar vi för :D
Idag vet jag inte vad som står i planen. Tänkte först gå ner på stan å köpa Thias en Bumbo, läst mycket bra om den. Nån som har nån erfarenhet om den?? Tell me =)
Sen toppen som jag beställde av Tvins är faktist jätte skön och jag använder den jämt, men med mina stora boobs behövs nog 2 ovanpå varandra =)






Kommentarer
Postat av: Annie

Vi hade en Bumbo till Lucas och Clara och tyckte den var jättebra :-). Jag rekommenderar den varmt!

2011-11-12 @ 19:39:03
Postat av: elfina

jääääätte fina saker, va roligt! att få det helt otippat i brevlådan. Urfint ♥

min tjej har 74:a nu, fasen va fort det går

2011-11-13 @ 17:42:08
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad fina grejer ni fick : )



Bumbo, det är den där utgjutna stolen va, som de sitter helt sjukt bra i? De är ascoola!

2011-11-14 @ 16:14:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0