stallet, babygym..no stress!

igår va vi i stallet hela dagen, möte, grillning och lite städning. Thias fick vara hos Rooth, hon hade ju inte spenderat nån tid med han på länge =) jag red ut barbacka med jossi, jossan och hanna. Kul å rida Tindur nu när han blivit GRYM på tölta. behöver knappt driva nått, ÄLSKAR min pållis!!

Idag va de babysim igen...får beröm att han redan tar andan när vatten kommer över hans huvud =) i slutet blev han gnällig. När jag skulle duscha så la jag han ner och han somna. Skulle duscha av han sen och då måsta jag väcka han och de slutade med ett gall skrik. Han va trött, så skynda på med kläder så somna han på en gång.
Köpt en bumbo, suttit i den lite, men korta stunder då han verkar tycka de är jobbigt å hålla upp huvudet länge.

Nu har jag kommit på att försöka leva så normalt som möjligt och äta sunt i 3 månader till. Ska inte väga mig nått, inte tänka såå himla mycket på vikten, och har jag inte gått ner om 3 månader, då får jag tänka till nå annat! Jag tror de kan leda till stress och väga sig varje morgon.

Träffade oxå min hovslagare idag...han tyckte Thias va lik mig...inte ofta man får höra de, undrar ibland om han är mitt barn?! :P





Niclas gjorde mycket god sallad igår =)



Idag fick de bli en laxgratäng med räkor och kräftstjärtar =)

Kommentarer
Postat av: hanna

å gud va gullig :) ja bumbon är super så dom kan träna lilla nacken, men som sagt kortare stunder ibörjan :) ja de tror ja synd att man inte kan skynda på att höfterna ska dra ihop sig :( men du är ju jätte duktig som håller fast vid en sak, jag skulle slutat för längesen ja... Kramar

2011-11-14 @ 20:41:43
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.com
Postat av: elfina

åh va söt han e! bra grej den där blå. Kanske ska införskaffa mig en sån..hur länge kan dem ha den?? tills dem sitter stadigt..? idag har jag bloggat som en fjortis med videoinlägg. Kom förbi, kanske underhållande..?

2011-11-14 @ 22:08:14
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Mami

Inte bra väga sig jämt.

Gör som jag gjorde, kasta bort den. Man har en

"trivselvikt" och för den behövs ingen våg.

2011-11-15 @ 06:09:52
Postat av: Annie

Och jag håller helt med din mamma Kattis. Låt det ta den tid det tar, ät vettigt och rör på dig när du har lust. Huvudsaken är att du mår bra, och det gör man inte om man ska stressa ner vikten.

Du har varit gravid, burit och fött ett barn och det behöver kroppen tid att anpassa sig efter.

Och du, snygg som sjutton är du iallafall <3

2011-11-15 @ 09:21:04
Postat av: elfina

määä. det va ju meningen att det skulle va fett tråkigt. det ÄR ju det med att va fjortis=)



sv. www.jollyroom.se

3d

2011-11-15 @ 11:13:44
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0