sy dag

Idag har jag sytt. Tyckte att sånt där spjälsäng skydd är såå himla dyrt så tänkte att jag skulle sy eget. MEN tyget jag hitta va inte billigare de. Kostade 395...kändes ju inte lönt. Men de blev ju snyggt och rijält tyg. Känner mig riktigt duktig.
Va hem till mamma en sväng idag med, laga mat. Jaa i morgon blir de städa sen mamma grupp...dagarna ser typ likadan ut. Inge nytt...
Niclas syrra Åsa är med på halv 8 hos mig denna vecka. På torsdag kommer dom va hemma hos henne. Kul å se henne i tv, hon är sig lik =)
Karln min är på möte igen....dessa tråk möten. Håller på till sena kvällen. Fortfarande inte kommit hem och klockan är 21.
Nu desperate housewife!


knäppte lite snabbt men snyggt blev de =)


Om man har mat på spisen och är ensam hemma har man inte tid å mata en skrikande unge. Så han fick klara sig själv =)


yaaay, en julgran på gårn =)


Kommentarer
Postat av: elfina

ja det va riktigt duktigt att så eget spjälsängsskydd! go girl..

jag är nästan frisk nu, hurra!



sköt om er

kram

2011-11-23 @ 22:22:27
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: elfina

ja det va riktigt duktigt att så eget spjälsängsskydd! go girl..

jag är nästan frisk nu, hurra!



sköt om er

kram

2011-11-23 @ 22:22:29
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0