träna mer....

kan ju säga att de är inte mycke som händer i mitt liv...jag är fortfarande fet. Sluta med pulver och håller mig nu BARA till LCHF och börjat träna mer varje dag, för jävla jobbigt. Kolla på vågen..gått upp de 2 kg som jag gick ner förut...inbillar mig att de bara är muskler =)
De som jag tyckte va roligt va när min bror berätta att ett ex som jag var tillsammans med i böjan av gymnasiet är bög och är tillsammans med Roger från morgon zoo...hahaha
Bäbis växer och blir större. Vilka skratt han får ibland, och när han hyper ler så blir man tårögd sjäv =) han är glad nästan jämt och grinar aldrig mer än nödvändigt...då han är hungrig och övertrött kan han va gnällig men annars glada killen =)


LCHF bröd, en jävla massa nötter, men rätt gott =)



Folk är för jävligt dåliga på kommentera!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jaså är det han, va skojjsigt ;)



Förresten undrade min kompis (som haft islandshäst) om hon fick hjälpa dig med Tindur någon gång ibland, hon saknar hästryggen, och vill bara rida islandshäst. Hon skulle skriva till dig på fb om du undrar ;)

2011-11-03 @ 19:28:36
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0