brunnit...

Fan va längesen jag skrev känner jag :s min dator har ju brunnit... jag skulle koppla in den för å kolla på film och den tog med både våran separata hårddisk och datorn, så har lämnat in dom...men tror de är hopplöst fall, hoppas mest på att vi kan rädda nått av hård disken..har alla bilder från mitt liv där =(
Niclas dator sitter jag på nu, men han har problem med att få in trådlöst nät på den och måste ha en nätverks sladd i hela tiden. Och då får man stå upp sovrummet och hålla på.
I lördags höll vi på städa lite, mest försökte få kaklet snyggt i badrummet, men inte blev de snyggt, fortfarande kalk kvar, nå tips??
Igår va vi en heldag på stallt och fixa, Rooth ville sååå gärna ha Thias så hon tog han på en heldag på ikea, fick tillbaka han halv 9 på kvällen :-O försökte tjata till han tidigare men hon hade då ingen brådis =)
Va ute och red med klingh och Carita, sjukt mys å rida med dom 2, blir alltid massa skit snack =)

Och fortfarande behöver jag bara gå upp en gång på natten å ge Thias mat...brukar bli runt 4 tiden, sen sover han till 7, 8 tiden =) underbart! Han har mer börjat skratta med ljud...han e fööör söt!

Och tomten då...joo den har vi plattat till med en sån där skakis maskin och ska nu börja gräva för grunden och poolen...så de börjar ta sig =)





de kom en ny häst i hagen...pilo brydde sig inte...men ville inte att hans kompis Krutov skulle bli kompis med han =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0