de va ett tag sen...

ja men de va ändå ett tag sen jag skrev..tror nog dom flesta tycker de är rätt skönt att de inte skrivs för mkt varje dag av mig ;)
Ja men börjar med mamma gruppen i onsdags...som vanligt så snackar vi bara massa skit. Inge nytt liksom.
Sen blev de rusning hem och hämta katten och skynda iväg till bror...vill inte att katten ska va hemma när de är massa folk i längenheten. Satt där i typ 2 timmar. De kom alltså 18 (!!) par och kolla på lägenheten...coolt =) HOPPAS på att man får ganska mycket för den ändå, att de blir fin budgivning.
Igår haffa jag bajsningen av Thias iaf. Jag såg på han att de va dags för bajsning så fixade vatten och la han på skötbordet, tog av blöjan och sa till han att nu är de dags för bajsning...efter ett tag bajsa han...alltså man e ju grym!!
Konstigt nog har jag inte gått ner nå mer denna vecka...faktiskt lite besviken för de :s
idag ska hästarna skos och jag ska rida min kärlek Tindur <3







min brors lägenhet...


gårdagens mat fick bli stroganof med blomkål






Gårdagens fina kommentar av en viss ex...."min kille är så trött på dig att han vill komma och spöa dig" ursäkta? jag sa så när jag va typ 5 år?!


Kommentarer
Postat av: Carro

aha.. kommer inte ihåg vad dom sa till mig ^^.. får hoppas att de inte blir nån infektion då..

2011-10-21 @ 10:24:20
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: elfina

!!!!!!!!!! jag bildlänkar dig hos mig och jag är inte ens med på din "bloggar jag följer"?? snyft..

2011-10-22 @ 03:08:27
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0