En förjävla bra dag!!

Bästa fredagen på länge!!
Va visning idag igen, va ute å gick medans. Budet på lägenheten började på skambudet 425. Nu ligger de över vad vi begärt. Rätt nöjd, men hoppas naturligtvis på mer. Får vi 50 tusen mer blir vi av med precis alla våra lån, de känns helt galet bra =)
Sen va de uppe å kolla på tomten...grunden ska väl läggas ganska snart som jag fattade de. Iaf innan snön kommer! Vore GRYMT!
Sen fick vi brev från huslevrantören....huset kommer vecka 5!!! Alltså nästan 2 månader tidigare än de va sagt =) så har vi fått böcker med grejer vi ska välja och vraka till huset!!! KUL KUL KUL!!
Sen kommer hon snart med dekalerna till min transport så jag kan sätta dit de idag. HAPPY HAPPY!!
Allt ordnar sig =) 
Nu tillbaka till min LCHF matlagning =)


Kommentarer
Postat av: elfina

bra att budgivningen är på topp!! hoppas på 50 papp till, hurra!!! åh va kul o välja saker till huset. är det ganska "billigt" att köpa nybygge uppe hos er eller? här har inte en människa råd med det. Vi tittade på ett ganska litet hus. 120 kvadrat med 1000 tomt. 3,4 miljoner. PUST!

2011-10-29 @ 00:29:38
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0