idag har jag städat.....

Idag har jag städat IGEN (!!) tycker fan inte man gör nå annat än städar, blir ju dammigt och skitigt på en gång.
Jag är så himla söt sugen efter maten hela tiden...typ som när man rökte så ville man röka efter maten...vad ska man göra åt de?? Såg att de fanns nå bra chocklad pudding...som va typ "nyttig". Funderade på om man skulle köpa de, men vette fan om man blir besviken kanske. Vill inte gå upp i vikt nu när jag äntligen är på väg neråt.
Idag fick de bli sallad, gott faktist, man klämmer i massa med skit och gott blir de =)
Har inte hunnit varit ute å gått idag så de blir till å springa sen när Niclas kommer hem.





Tips till alla som tycker bäbisarna växer ur boddys för snabbt. Jag köpte förlängning på en second hand butik här i stan. Vet inte riktigt vart man köper dom, men de är kanon. Mycke som han växt ur sm man fortfarande kan använda =) finns olika knappar så att de ska passa alla.



Kommentarer
Postat av: Linn

Vad duktig du är. Hejja, hejja! =)Har också varit sugen att testa LCHF men har inte riktigt vågat ta steget att verkligen prova. Har lite svårt för fet mat, svårt att få i mig det. Hur upplever du det? Förutom viktminskningen menar jag. =) Kram!

2011-10-14 @ 18:59:29
Postat av: kattis

svarar här först. Har bara ätit LCHF i en vecka, än så länge inte sån där jätte fet mat. De har gått bra. Äter pulver mellan frukost och maten sen lite mellanmål. tycker de funkar bra och jag mår bra än så länge =)

2011-10-14 @ 19:31:55
Postat av: Natalie

Själv har jag alltid upplevt att bodys blir korta i armarna på min tjej före de blir korta på längden så de där skulle nog inte hjälpa så mycket. Men smart om det funkar!

2011-10-15 @ 19:55:17
URL: http://saranatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0