Lackering av transport och grinig unge...

shit va helgen gick fort. Va tillbaka på jobbet i helgen...slipa, maska och lackade min transport =)
Som sagt hade Niclas dragit ur väggarna på sidan för dom va sönder ruttna totalt. Va väl lika bra å  göra de när taket ändå va borta. Vi köpte skivor på Byggmax för en tusing istället för att specielbeställa för 4500. Vissligen blev de 2 delar på ena sidan men gör hellre så än köper special för massa tusen mer =)
Så igår så lackade jag grejerna..taket är inte klart än så de får bli på onsdag kanske. Sen får jag en helt ny transport...för inge pengar alls =) jag är fortfarandebäst på lacka. Man har ju de i blodet. Sköööönt å va tillbaka i boxen ändå =)

Igår blev bäbis över trött...konstig eftersom han sovit ganska mycket hela dagn. Men han började gnälla som fan före 8 tiden.. Niclas va hemma själv eftersom jag va på jobbet. Han badade honom och han grät (?!) han som brukar tycka de är höjd punkten på dagen, men inte igår. Han va så trött och kom inte till ro. Fick mat men va så trött och kunde inte sova, men efter ett tag slockna han. Kl 21 sov han...fick mat nu i morse kl 5, han somna om och vakna nu i morse kl 8. Så han sov jävla länge han =)
Vi som inte är van att han grinar blir liksom lite ställd när han väl gör de...nu är han åter en glad och pratig kille igen.





Kommentarer
Postat av: Carro

awh tack för tipset!

2011-10-24 @ 09:50:21
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: elfina

hihii du ser ut som en teletubbis! sött

grymt duktig du är..

det är inge kul med griniga barn.. men vi är nog lyckligt lottade både du o jag. sällan dem klagar!

2011-10-24 @ 23:20:18
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv: Tack!! :D

2011-10-25 @ 17:29:30
URL: http://hastarochemilia.blogg.se/
Postat av: elfinas

bytt och putsat upp din bildlänk hos mig, kolla!!

2011-10-25 @ 23:04:24
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0