lägenhet, bajs å vikt...

Jaha, mäklaren messa igår och sa att de va 7 stycken som skulle komma på visningen och då hade hon inte hunnit ringt upp alla. Den verkar gå bra denna lägenhet. Men vem skulle inte vilja ha den, billig hyra, hörn lägenhet, längst ner, nära stan, helt ny renoverad??? Värsta kapet ju! Trivs kanon här. ÅÅÅÅHH de börjar närma sig med tomten, börjat prata om att lägga grunden snart! Kan knappt bärga mig. Spännande. =)
Igår sov fisen jätte länge, gick å la sig 11 och sov till 5 sen somna om och sov till 10...underbart! Inte lika bra denna natt, vet att han velat bajsa men de har inte blivit nått, trodde de skulle komma igår. Men nopp.
La sig 10, vakna 1, vakna 5, vakna halv 7 vakna nu 9 och då la jag han på skötbordet och tröck upp benen som jag brukar och då kom korven, härligt å se en sån glad unge =)
Jag har lyckats gått ner 1½ kg sen i måndags, vill att de ska gå snabbare men de ska väl inte gå snabbare än så =)
Igår blev de broccoli gratäng och kassler, tror jag misslyckades med gratängen...den blev bara såsig ju, vet inte riktigt vad jag gjorde för fel....
Har inge bilder å bju på just nu....kommer väl kanske senare.

Kommentarer
Postat av: helena

Nej i vardagrummet (där hyllorna sitter) är de egentligen en ljust ljust beige tapet, och de andra två bilderna är tagna i hallen där det sitter en vit tapet med vitt mönster. Mönstret är lite blankt lixom... sugen på vita väggar i nyhuset? :)

2011-10-14 @ 16:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0